דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זר כלה 

מאת    [ 11/08/2012 ]

מילים במאמר: 570   [ נצפה 2045 פעמים ]

זר כלה

זר פרחים לכלה מאז ומתמיד היה חלק בלתי נפרד ממסורת טקס הנישואין . כל כלה מתהדרת בשמלה מהממת ונוצצת, בשיער ואיפור מן המשובחים ביותר, באין ספור אקססוריז החל משרשראות, צמידים מהודרים וכמובן גם בזר כלה מהודר. לא צריך להיות חד עין בכדי להבחין שכל צילומי החתן כלה נערכים במקומות מהממים ושבכל צילום שכזה יופיע זר הכלה המיוחד.

כידוע, ביום החתונה הכלה משולה לנסיכה והזר מסמל מעין שרביט מלוכה בדרך אל התאחדותה עם בחיר ליבה. בשוק מוצעים מגוון רחב של זרי כלה ובמאמר זה נסביר על הבולטים והמיוחדים שבהם וכמו כן ניתן טיפים כיצד לבחור זר כלה. זר כלה לרוב יהיה נמוך, צפוף, שזור בצורת בוקה ועטוף ברשת או בטול ארוך, הוא שונה מזר פרחים רגיל בגודל, בצורה, בהידור שלו וכמובן בנראות שלו.

זר כלה הנפוץ ביותר הוא זר כלה ורדים השזור מכ-20 עד 30 ורדים. זר זה יכול להגיע בגוון  של אדום/ורוד/לבן/כתום/צהוב. זר זה מתאים לכל סוגי האירועים מן הפשוט ביותר ועד ליוקרתי שבהם. הורדים הם פרחים רב עונתיים, הפריחה שלהם מהממת והם נחשבים לנוסטלגיים.

זר כלה נפוץ נוסף הוא זר המורכב משושן צחור. פרחים אלו מהממים בעת פתיחתם ורצוי להזמין זר זה מראש. שושן צחור הוא פרח אשר תהליך פתיחתו לוקח מס' ימים, ככל שתזמינו אותו מראש תוכלו לבקש באיזה שלב של פתיחה יגיעו הפרחים. פתוחים במקצת, בהרבה או סגורים.

בחורף זר כלה נפוץ אף הוא זר מטוליפים. טוליפ  (הקרוי בארץ צבעוני) הוא אחד מהפרחים היפים יותר שיש לטבע להציע אולם הוא פרח חורפי ולא ניתן להשיגו במהלך כל ימות השנה. הטוליפ בדומה לשושן הצחור יפה הוא בעת פתיחתו ואפשר להזמינו מראש בכל אחד מהמצבים הנ"ל.

זר כלה סחלבים: זר זה שזור מסחלבים הוא נחשב ליוקרתי מאד ועלויותיו גבוהות בהתאם. זר זה יגיע לרוב בצורת זר נשפך ולא בצורת בוקה.

 טרנד חדש בהפך נפוץ הוא זר כלה מתוק. זר כלה שעשוי כולו משילוב של פרליני שוקולד וסוכריות,שזור בצורת בוקה ומהמם ביופיו. את הזר יכולה הכלה להעניק לשושבינים בסיום החתונה והם יכולים לאכול אותו וליהנות מהזר הטעים. בשוק קיימות מבחר מצומצם של שוזרים אשר מתמחים בהכנת זר כלה מתוק משום שזה מצריך אומנות רבה, דיוק ויצירתיות גדולה.

מחיר של זר כלה בדרך כלל נע מ-150 ש"ח ועד ל-500 ש"ח

 על מה חשוב להקפיד בעת בחירת זר כלה?

ראשית כל השוק מוצף בשוזרים אשר לא כולם עברו הכשרה מתאימה. הם אמנם יקחו מחירים שוברי שוק של זרי הכלה אולם זה עלול לעלות לכלה ביוקר אם חלילה הזר יתפרק, הפרחים לא יהיו טריים ועוד ככנה וכהנה.

שנית יש לבחור זר בהתאם למראה של הכלה. אם הכלה לוקחת שמלה יוקרתית או בצבע מסוים עליה לוודא שהזר יהיה בצבע ובצורה שתואמת את האירוע ואת קוד הלבוש שלה.

שלישית , יש להזמין את זר הכלה לפחות כשבועיים מראש, כך נוודא שהפרחים יגיעו בפתיחה הרצויה לכלה ולזר.

כמו כן עדיף לרכוש את הזר רק דרך חנות פרחים אשר מתמחה בנושא. (לא כל שוזר יודע להכין זר כלה), עדיף לבקש תמונה מראש של הזר המדובר כך לא יתעוררו בעיות בין הכלה לבין חנות הפרחים עם הכנת הזר.

דבר אחרון, הקפידו עם חנות הפרחים כי הזר יורכב מפרחים טריים בלבד.  היות ואנו נמצאים במדינה בה האקלים הוא חם מאד (מה שלא בריא לכל הפרחים) זר כלה אשר מורכב מפרחים טריים אשר היו שמורים במקום שראוי להם, יחזיק כל היום במהלך הצילומים מבלי צורך להיות שרוי במים ובמזגן כל אותו היום. אולם אם חלילה הפרחים אינם טריים, הזר ישחיר והפרחים ינבלו מהר מאד.

 

טל, מעצבת אירועים, שוזרת פרחים ובעלת האתר ליבלובים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב